Varastointi ja varastonhallinta ovat keskeisiä palveluja yrityksille, jotka pyrkivät optimoimaan toimitusketjuaan. Pro SEND tarjoaa kattavan varastointiratkaisun, johon kuuluu laadullinen ja määrällinen tarkastus, varastointi ja vakuutus. 5000 m²:n turvallinen varastomme takaa tavaroidesi turvallisuuden ja eheyden.
Valitsemalla varasto- ja varastonhallintapalvelumme saat täydellisen mielenrauhan, tietäen, että tavarasi ovat hyvissä käsissä. Käytämme edistyksellisiä teknologioita varmistaaksemme maksimaalisen tarkkuuden ja nopeuden. Luota Pro SENDiin varasto- ja varastonhallintatarpeissasi ja koe palvelu, joka yhdistää asiantuntemuksen ja innovaation.
Ostohallinta on innovatiivinen ratkaisu, joka mahdollistaa tehokkaan ostohallinnan, vähentäen näin kustannuksia ja parantaen yritysten kannattavuutta. Integroimalla seurantaja analysointityökaluja tämä ratkaisu tarjoaa täydellisen näkyvyyden koko ostoprosessiin, toimittajien valinnasta tuotteiden vastaanottamiseen. Yritykset voivat näin tehdä tietoon perustuvia ja strategisia päätöksiä kulujensa optimoinniksi.
Lisäksi Ostohallinta helpottaa yhteistyötä toimittajien kanssa, varmistaen täydellisen läpinäkyvyyden ja sujuvan viestinnän. Yritykset voivat näin vahvistaa suhteitaan kumppaneihinsa ja taata jatkuvan ja laadukkaan toimituksen. Tämä ratkaisu on ihanteellinen yrityksille, jotka pyrkivät parantamaan toiminnallista tehokkuuttaan ja vähentämään kustannuksia.
Wdb Expo on teidän palveluntarjoajanne ja logististen ratkaisujen toimittajanne, joka on erikoistunut tapahtumien järjestämiseen kaikilla messualueilla ja luksusteollisuudessa. Yli 25 vuoden kokemuksella olemme valmiina tukemaan teitä kaikissa tilanteissa, olipa kyseessä huipputoiminta tai satunnaiset tarpeet.
Visiomme on ylittää odotukset, suunnitella vertaansa vailla olevia logistisia kokemuksia ja olla moottori, joka vauhdittaa asiakkaidemme menestystä. Uskomme yhteistyön ja innovaatioiden voimaan muovata tapahtumalogistiikan tulevaisuutta.
Wdb Expon johdossa on kokenut tiimi, joka on intohimoinen operatiivisesta erinomaisuudesta. Jokainen tiimimme jäsen jakaa yhteisen vision: ylittää standardit tarjotakseen asiakkaillemme poikkeuksellista, luotettavaa ja räätälöityä palvelua.
Panostamme pitkäaikaisiin sopimuksiin ja suhteisiin asiakkaidemme kanssa, tarjoten näin räätälöityä ja vakaata palvelua. Haluamme olla kumppaninne tuotteiden käsittelyssä ja jakelussa, varmistaen ainutlaatuisen palvelun, joka sopii tarpeisiinne. Meillä on laaja valikoima omia ja vuokrattuja tiloja ja infrastruktuureja, jotka tarjoavat runsaasti ratkaisuja ja vaihtoehtoja varastointiin. Tällä tavoin haluamme edistää asiakkaidemme kanssa yhteistyösinergiaa, joka mahdollistaa jakeluketjun tehokkuuden maksimoimisen.
Toiminimen tai yrityksen hallintotehtävän hoitaminen tuo mukanaan tärkeitä vastuita ja mahdollisia riskejä. Johtajien on navigoitava monimutkaisessa oikeudellisessa ympäristössä, varmistettava sääntöjen noudattaminen ja tehtävä strategisia päätöksiä, joilla voi olla merkittävä vaikutus yritykseen. Näiden riskien ymmärtäminen ja asianmukaisten hallintatoimenpiteiden toteuttaminen on olennaista yrityksen ja sidosryhmien etujen suojelemiseksi.
Projektinhallinta "End-of-Line" -pakkauslinjoille tarjoaa yrityksille kattavan ratkaisun pakkausprosessien suunnitteluun, optimointiin ja toteutukseen. Ensimmäisestä konseptista käyttöönottoon kuljemme kanssanne läpi kaikki projektivaiheet ja varmistamme, että pakkauslinjanne on tehokas, luotettava ja tarkasti räätälöity erityisiin vaatimuksiinne. Palvelumme on suunnattu yrityksille elintarvike-, juoma-, lääke-, kosmetiikka-, kemianteollisuudessa ja monilla muilla aloilla, jotka panostavat tehokkaaseen ja tulevaisuudenkestävään "End-of-Line" -ratkaisuun.
Kokenut projektipäällikkömme tukevat teitä parhaan ratkaisun löytämisessä tuotantoympäristöllenne. Analysoimme olemassa olevat prosessit ja kehitämme tämän perusteella räätälöityjä konsepteja "End-of-Line" -pakkauslinjan integroimiseksi, optimoinniksi tai laajentamiseksi. Tähän kuuluu sopivien koneiden valinta, layoutien ja materiaalivirtojen suunnittelu sekä optimointi.
Haluatko parantaa näkyvyyttäsi mainonnan avulla?
CA QOM:ssa tiedämme, että mainonta on olennaista, jotta voit herättää kohdeyleisösi huomion ja saavuttaa liiketoimintatavoitteesi. Asiantuntijatiimimme on omistautunut vaikuttavien ja räätälöityjen mainoskampanjoiden luomiseen, jotka on suunniteltu maksimoimaan sijoitetun pääoman tuotto. Analysoimme tarpeesi, kehitämme vaikuttavia viestejä ja valitsemme tehokkaimmat kanavat mainontasi levittämiseksi. Meidän tukemme avulla voit nostaa tunnettuuttasi ja luoda merkittävää sitoutumista kohdeasiakkaidesi keskuudessa!
Qu’est-ce qu’un Product Manager ?
Un product manager työskentelee digitaalisten tuotteiden ja/tai palveluiden kehittämisessä, jotka vaativat säännöllisiä päivityksiä, kuten sovellukset, verkkosivustot, SaaS-ohjelmistot, osana tiimiä, jonka hän johtaa. Suurimmilta osin hänen on tunnistettava ongelma, ratkaistava se, toimitettava tuote ja jatkettava sen parantamista. Hän on siten vastuussa sen menestyksestä (tai epäonnistumisesta). Vähemmän kuin vuosikymmen sitten tätä ammattia ei edes ollut olemassa Ranskassa. Nyt PM:itä löytyy yrityksistä kaikenkokoisista, olipa kyseessä suuret perinteiset yritykset tai startupit. Tämä ammatti on lähellä Tuotepäällikön työtä, paitsi että PM työskentelee yleensä teknisessä tiimissä eikä markkinointitiimissä.
Mitkä ovat Product Managerin tehtävät?
Yritys Lääkärini® -nimisenä, Tuotannon Hallintamallinnus -työmme keskittyy resurssien käytön vähentämiseen, ja se sisältää oikeat taloudelliset menetelmät ja käytännöt, joita olemme oppineet globaalilta ja paikallisilta yrityksiltä. Kaikkia järjestelmiä sovelletaan Forbes 500 -listalla olevissa alan johtavissa yrityksissä ympäri maailmaa.
Asiantuntijana Pick&Pack -alueella tarjoamme tilauksien vastaanottamista, johon kuuluu: tuotteiden tarkistaminen varmistaaksemme, että oikea määrä tuotteita on vastaanotettu ja se vastaa varaston rekistereitä; vahinkojen tai vaurioiden tarkistaminen; sijainnin ja määrän seuranta lisäämällä SKU:ita varastonhallintajärjestelmään; varmistaminen, että kaikissa tuotteissa on viivakooditarrat tai SKU-koodit.
Tilauksen valmistelun ja tavaroiden pakkaamisen sekä lähettämisen jatkaminen.
Ulkoistaminen vapauttaa sinut keskittymään verkkokauppasi strategisempiin tavoitteisiin, kuten tuotekehitykseen ja markkinointiin.
Tapahtuman hallinta ei ole pieni tehtävä. Tapahtuman kaikkien elementtien logistiikka ja hallinta voivat olla haastavia, vähintäänkin, ja siksi työskentelemme puolestasi hankkien ja hallinnoiden kaikki tapahtumasi tarvitsemat oheispalvelut. Otamme huolenaiheet pois, jotta voit keskittyä tapahtumasi sujuvaan toteutukseen.
Tässä on yleiskatsaus joihinkin palveluihin, joita voimme hallita puolestasi:
Kasvien vuokraus & nostolaitteet Catering
Telineet Siivous
Voimageneraattorit Turvallisuus
Käytävät & esteet Linja-autokuljetukset
Ilmastointi Käännöspalvelut
Lämmitys
DY Cloud antaa sinun tallentaa yksityiskohtaiset tiedot myytävistä tuotteistasi/palveluistasi, kuten kuvaukset, hinnat, saatavilla olevat määrät ja toimittajat. Voit myös seurata varastoliikkeitä, tehdä inventaarioita ja luoda raportteja varastojesi ja tuotteidesi optimaalista hallintaa varten.
Toast tunnetaan kauniista TV-mainosten tuotannosta eri kokoisille yrityksille. Me hallitsemme asiantuntevasti koko TV-mainoksen tuotannon käsikirjoituksesta näyttöön. Tarjoamme täydellisen yhdistelmän luovuutta ja tuotantoa. Meillä on sisäiset resurssit, mikä mahdollistaa budjettisi maksimoimisen. Toast on yksi pysähdyspaikka TV-mainonnassa; voimme hoitaa kaiken, mukaan lukien luovuus, kuvaaminen, editointi, sääntelyselvitys ja kanavatoimitus.
Sosiaalisen median hallinta ja visuaalien luominen sosiaalisiin verkostoihinne
Sosiaalisen median hallintamme keskittyy strategioiden luomiseen ja toteuttamiseen, jotka lisäävät verkkonäkyvyyttänne. Hallitsemme sisällön julkaisemista, käyttäjien sitoutumista ja mainoskampanjoita optimoidaksemme vaikutustanne alustoilla kuten Facebook, Instagram, Twitter ja LinkedIn, varmistaen yleisön kasvun ja vuorovaikutuksen parantamisen brändinne kanssa. Lisäksi tarjoamme räätälöityjen visuaalien luomista sosiaalisiin verkostoihinne, jotka on suunniteltu vangitsemaan huomion ja herättämään kiinnostusta kohdeyleisönne keskuudessa. Nämä visuaalit luodaan brändinne identiteettiä kunnioittaen, varmistaen visuaalisen johdonmukaisuuden, joka vahvistaa brändikuvanne kaikissa digitaalisissa kosketuspisteissä.
Anna tuotteen lanseerauksesi loistaa tapahtumaosaamisemme avulla. Suunnittelusta toteutukseen luomme vaikuttavia tapahtumia, jotka korostavat brändiäsi.
Tarjoamme mahdollisuuden vuokrata ja testata ENOVIA V6/3DEXPERIENCE ilman suuria investointeja.
Testaa 3DEXPERIENCE ilmaiseksi kahden kuukauden ajan.
Voit alkaa käyttää 3DEXPERIENCE jo ylihuomenna!
3DEXPERIENCEn käyttö tukee keskikokoisia yrityksiä - erityisesti yhteistyössä CATIA V6:n, CATIA V5:n ja muiden CAD-järjestelmien, kuten NX:n tai Solidworksin, kanssa - tehtävässä kerätä, hallita ja hyödyntää omaa tuoteosaamista helposti ja prosessiturvallisesti. Nopean käyttöönoton konseptimme avulla pääset erityisen nopeasti tuottavaksi. SCHWINDT sai Dassault Systèmesiltä vuonna 2014 palkinnon "Best in Class OOTB ENOVIA V6 Concept".
Projektinhallintamoduuli mahdollistaa tuotteiden luomiseen tai muokkaamiseen liittyvien projektien tehokkaan hallinnan ennalta määriteltyjen projektimallien avulla. Automaattinen prosessi ilmoittaa tiimin jokaiselle jäsenelle projektin edistymisestä. Keendoon projektinhallintamoduuli yhdistää projektitiimit ja edistää yhteistyötä eri osastojen välillä aikarajojen noudattamiseksi.
Insinööritoimisto, joka valmistaa, suunnittelee ja toteuttaa projekteja kaikilla teollisuuden aloilla, kustannustehokkaasti ja aina aikataulussa.
UHLIG-Consulting&Engineering tarjoaa projektien valmistelua, suunnittelua ja toteutusta kaikilla teollisuuden aloilla. Mukautamme jokaisen projektin tarkasti asiakkaidemme tarpeisiin ja heidän erityisiin vaatimuksiinsa, ottaen huomioon myös kansainvälisesti tunnustetut ja testatut projektinhallintastandardit, kuten GPM-standardi, AGILE-menetelmät ja A-SPICE. Tarjoamme myös vaatimusten hallinnan (tarjousasiakirjojen ja velvoiteasiakirjojen laatiminen), kehitys- ja hankintasopimusten laatimisen sekä elektronisten komponenttien kehittämisen ja testaamisen, myös VDA6.3:n mukaisesti.
Autoteollisuus: ohjausyksiköt, elektroniikka, ohjauskeskukset, säiliöt, munijat
Auditointi, konsultointi, palveluntarjoajan valinta, vaatimusten noudattaminen, ennakkotarkastus, tuotannon seuranta, aikataulun hallinta, logistinen seuranta, laadunvalvonta.
Me hoidamme kaiken!
- Delegoi painohankintojesi hallinta ja tuotannon seuranta.
- Hyödynnä kattavaa asiantuntemustamme graafisessa ketjussa ja eri painomenetelmissä.
- Yksi yhteyshenkilö kaikille eri painotuotteillesi.
- Painotalona tarjoamme sinulle hyötyä toimittajaverkostostamme ja neuvotelluista hinnoistamme.
Painohallinta: Projektien seuranta
Tuotantotoimisto: Paino
Painaja: Painaminen
Tehdäksemme projektisi teollistamisen ennen markkinoille tuloa, aktivoimme kaikki teolliset menetelmät.
Aloitamme valmistamalla kaikki elementit: kokoonpanoprosessien määrittely, työkalujesi ja tarvittavien työkalujen analysointi, teknisen asiakirjan kokoaminen, joka sisältää valmistusdokumentin, työtehtäväkuvaukset, tarkastuslomakkeet...
Sen jälkeen vahvistamme ja toteutamme työkalut sekä kaikki muut tarvittavat kokoonpano- ja tuotantovälineet. Menettelyn suunnittelu ja luonteen määrittely toteutetaan.
Lopuksi tuemme sinua tuotannon käynnistämisessä erityisesti yhteistyössä teollisen sijoittumisesi mallintamisessa tai olemalla rinnallasi sertifiointiprosessissasi.
Jatkuva optimointi on lähestymistapamme ydin. Työskentelemme ennakoidaksemme vikoja (AMDEC), parantaaksemme tehokkuuttasi (arvoanalyysi) ja mahdollisesti integroimme tulevat tuoteperheesi/versiot.
Usein ensimmäinen vaikutelma tehdään verkossa nykyisessä digitaalisessa maailmassa. Liiketoimintaporträt ovat siksi enemmän kuin vain kuvia sinusta; ne ovat ratkaiseva tekijä siinä, luovatko kiinnostuneet osapuolet yhteyden sinuun ja ryhtyvätkö he toimiin.
Prosessien optimointi - miten aloittaa?
Minkä tahansa yrityksen, joka haluaa ylläpitää parannettuja prosesseja pitkällä aikavälillä, on ensin harkittava visiota, suuntaa tai tavoitetta (1). Tehokkain tapa motivoida työntekijöitä menestyksekkäästi on selkeä viestintä visiosta, suunnasta ja tavoitteista. Prosessien optimointi vaatii muutosta nykyisessä työskentelytavassa, joten on erittäin tärkeää, että työntekijät samaistuvat yrityksen visioon, suuntaan ja tavoitteisiin.
Kun suunta on vahvistettu ja sovittu, nykytilanne on analysoitava tehokkaasti prosessin optimoimiseksi (2). Nykytilanteen ymmärtäminen ilman subjektiivista taakkaa on avain tehokkaaseen prosessien optimointiin. Prosessiin suoraan osallistuvat työntekijät osallistuvat nykytilanteen analysointiin ja esittävät nykytilanteen järjestelmällisesti lean-menetelmiä käyttäen.
Kattava hallinta teräksen tuotantoketjusta romun saapumisesta ja luokittelusta valmiin laminaatin lähettämiseen. Wsteel hallitsee laitosten toimintaa integroimalla ne ja tarjoamalla niille asetuksia ja tuotanto-ohjeita (reseptit, rautaseosten laskenta, uuni, jatkuva valaminen, laminointilaitokset ja viimeistelylaitokset). Wsteel hallitsee laatua ja sertifiointia, poikkeamia sekä siirto- ja lähetyslogistiikkaa myyntiä varten. Wsteel on tiiviisti integroitu yrityksen ERP-järjestelmään ja laitteistoon. Wsteelissä on ohjelmointimoduuleja, jotka on integroitu myyntijärjestelmään toimituspäivämäärän määrittämiseksi; viimeistelyjen aikataulutusmoduuli täydentää hallintaa. Wsteel on saatavilla myös
VirtualStock, alusta, joka auttaa vähittäiskauppiaita, toimittajia, brändejä ja terveydenhuollon tarjoajia yhdistämään tehokkaammin ja hallitsemaan toimitusketjujaan, tuli Symphony Solutionsin puoleen lisätäkseen kehityskykyään.
Symphony Solutions perusti 2 kehitystiimiä 3 kuukaudessa ja auttoi tuotannon käyttöönotossa.
Ohjelmistokehitys on käynnissä ja uusia tuoteversioita julkaistaan jatkuvasti joka 2. viikko. Suhde on vahva ja kasvava.